söndag 19 april 2009

Påsken i bilder

Det har gått över ett år sedan jag gjorde ett inlägg i bloggen. Nu har jag mer tid och ork igen, så nu är det dags att damma av bloggen. Jag börjar med ett enkelt kollage från påsken då vi hade besök av några goda vänner. Min förhoppning är nu att jag ska kunna hålla bloggandet i liv.

Även de yngre vill festa!
Men Swedenfarang vet hur en Mojito ska drickas...


...på all möjliga vis.

Lite sightseeing dagen efter. Swedenfarang längtade hem till grillen och Sangsomen.



Medans de andra bara ville äta och äta.





Det finns inget bättre än att vänta på bussen!


1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena!

Jag hittade ingen mejladress på bloggen så jag undrar om du möjligtvis skulle kunna kontakta mig på chrislundqvist10@gmail.com istället?

Det gäller ett länktips.

Tack!

Mvh,
Chris