tisdag 11 mars 2008

Sång två timmar om dagen!

Alla vet ju hur populärt karaoke är i asien. Min fru är inget undantag. Hon fullkomligen älskar karaoke. Så jag bestämde mig för att hitta något bra karaokeprogram på internet. Till hennes lycka fann jag en kopia på Singstar men för PC:n.
Det heter Ultrastar Deluxe och är helt gratis att ladda ned. Dock får du bara med några sånger så jag gjorde en sökning på piratebay och fann då ett paket med över 300 låtar! Kanon, tänkte jag. Nedladdat och klart sedan en vecka. Nu är det skönsång varje kväll. Host host host...skönsång...


I alla fall så var det uppskattat och ett trevligt inslag i tillvaron. Själv sjunger jag bara karaoke om jag är ensam eller under andra festliga omständigheter. "kee mao rong pleng".

Så om ni vill glädja någon karaokefantast. Ladda ned programmet. Hur enkelt som helst att installera. Era öron kommer aldrig bli som förr.
Fotnot: Nu verkar inte nedladdningslänken fungera som den ska. Prova då denna Ultrastar.

3 kommentarer:

Ann sa...

HEj
tyker om att läsa din blogg.

Swedenfarang är en: sa...

Hej Ann!

Tack så mycket, roligt att du tycker om den. Jag ska skriva mer ikväll. Ha det bra!

Unknown sa...

Hej!
Kul och läsa din blogg.
Min sambo kommer oxå från LOS.
jag försökte ta hem programmet men det gick inte så bra, hur gjorde du?